2.03.2014

9. Through your bones

(James Blunt sponsoruje teksty w niemalże wszystkich wolnych nagłówkach w tej notce. Uwielbiam Moon Landing!)

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was cztery nagłówki oraz cztery szablony - dla wolne i dwa zamówienia. Oczekiwanie na te ostatnie było skandalicznie długie, wiem i przepraszam - chyba po prostu nie nadaję się do wykonywania zamówień. To nie tak, że mi nie wychodzą, bo jak już do nich siadłam, to godzinka albo dwie i gotowe - problem w tym, żeby najpierw się do nich zabrać. Dlatego też nie obrażę się, jeśli zamawiające w międzyczasie zrezygnują z szablonów, chociaż po blogach widziałam, że nie powinno się na to zanosić. Tak czy inaczej, nad zamówieniami będę się jeszcze zastanawiać. Póki co chętnie poczytam jakieś ciekawe propozycje.
Gdybyście chciały zobaczyć/pobrać szablon z któregokolwiek nagłówka, piszcie. Mogę bez problemu dorobić CSS.
Na koniec jeszcze jedna sprawa. Wiem, że mam tu naprawdę mało pobrań, mimo wszystko jeśli ktoś pobiera szablon i nie umie ustawić go tak, jak trzeba, proszę, piszcie do mnie w tej sprawie. Pod tym względem jestem perfekcjonistką i bardzo nie lubię, jak widzę moje szablony gdzieś rozjechane i z układem nie takim, jak to powinno wyglądać. Oczywiście nie zmuszam, jeśli Wam to nie przeszkadza - ale w razie jakichkolwiek problemów, nie krępujcie się;)

Nagłówki:
 
 

Szablony:
 
                                                  (pobierz)                                                                  (pobierz)
                                     Zamówienie dla K&K                                          Zamówienie dla Jul Ciaa
 
                                                  (pobierz)                                                                  (pobierz)

Jestem nawet zadowolona z zamówień, zwłaszcza z pierwszego. Ostatnio stwierdziłam, że dawanie większej ilości postaci w nagłówku nie jest takie złe;) Zła na siebie jestem za to o ten ostatni wolny szablon, z Seleną. Spieprzyłam go koncertowo, bo źle ułożyłam napis, a gdy się zorientowałam, nie mogłam tego już zmienić. Tło jest nieruchome, dlatego lewa kolumna przy scrollowaniu strony wchodzi na napis ;/
Z reszty prac jestem nawet zadowolona.
Gdybyście chciały, można już na mnie głosować w sondzie na najlepszy prywatny blog marca. Za głosy będę bardzo wdzięczna.
W następnym poście dodam pewnie obiecaną instrukcję CSS. Póki co jednak wracam do mojego wina musującego i transmisji siatkówki, a Wy trzymajcie się. Miłego tygodnia życzę!

44 komentarze:

  1. Ten z Milą, wow *.* Jedynie kolorystyka menu mi tam nie za bardzo pasuje, ale poza tym jest naprawdę śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam, żeby był taki kolorowy i wiosenny;) cieszę się, że Ci się podoba:)

      Usuń
    2. Kolorystyka sama w sobie jest okej, właśnie taka lekka i wiosenna, tylko to menu swoim kolorem i kształtem (całość jest taka "obła", a te karty kwadratowe) trochę się optycznie odcina. Po już po najechaniu kursorem jest spoko. Okej, taka pierdoła, ale rzuciła mi się w oczy xD

      Usuń
  2. Nie podejrzewałabym siebie o to, ale prócz drugiego szablonu podoba mi się ostatnie zamówienie;) Naprawdę. Ostatnio lubuję się w szarości, więc bardzo mi się podoba:) I oczywiście ostatni nagłówek, bo szary, ale i też podbił moje serce wykonaniem<3

    Skoro nie przyjmujesz zamówień, a jesteś chętna na propozycję, to może jakiś wiosenny akcencik? :) Kwiatki i dziewoje z kwiatami we włosach? :)

    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:) ja też ostatnio bardzo lubię szarości, widać to choćby w mojej garderobie, ale mimo wszystko szablony jednak wolę z jakimś kolorowym akcentem, co z kolei widać choćby po szablonach na CS - cztery tam były i każdy kolorowy, i każdy inny xd

      A chcesz jakieś? Bo dla Ciebie zamówienie zawsze, kochana ;p

      ;*

      Usuń
    2. Zawsze się będą podobać:) U mnie garderoba zawsze jest ciemna, bo nie wiem, jakie kolory pasowałoby do mnie. Jednak ostatnio i w grafice lubię szary, choć wiosennie jest i powinnam bardziej na kolory mieć "apetyt". Widziałam ten najnowszy! <3 Cudo! No i dałaś więcej postaci, co oczywiście mnie zaskoczyło, bo raczej u Ciebie widuję się raczej jedną, ale mam nadzieję, że będzie więcej takich szablonów;)

      Oj, na razie jestem na etapie szukania odpowiedniej aktorki dla Amelii, choć wydaję mi się, że Demi Lovato będzie odpowiednia, zwłaszcza jako blondynka, bo mają podobną budowę ciała:) Ale dziękuję, pewnie jak znajdę inspirujące zdjęcia to na pewno się zgłoszę. Głównie chodziło mi o propozycję, bo podejrzewam, że gdyby były zamówienie to raczej propozycje nie, więc pomyślałam, że wiosna i dziewoje na łąkach z kwieciem w włosach będą dobrym pomysłem:)

      Usuń
    3. Na CS na pewno będzie takich więcej, bo tam mam w miarę wyobrażenie dla postaci, na SEC gorzej, bo nadal nie mogę znaleźć odpowiedniej twarzy dla Jacka, nie jak z facetami na CS, którzy znaleźli się sami, praktycznie natychmiast xd cieszę się, że Ci się podoba:) a bo dopier ostatnio się do takich szablonów przekonałam. Ja tam się nie przejmuję, jakie kolory mi pasują, kupuję takie, jakie mi się podobają xd

      Mam chyba nawet odpowiednią panią na taką dziewoję, więc możliwe, że się coś takiego pojawi, jasne;) i pewnie, zgłaszaj się, jak tylko będziesz miała ochotę, choć wiesz, nie zmuszam, na innych blogach robią lepsze szablony xd

      Usuń
    4. Dla nastolatek chyba jest łatwiej znaleźć jakieś dobre zdjęcia, a dla Jacka jest rzeczywiście trudno. Mi samej jest go ciężko sobie wyobrazić. Chyba podobny miałaś problem z Sandro:) Ja muszę mieć zdjęcia bohaterów, przynajmniej wtedy mają dla mnie jakiś wymiar, a nie tylko wyobrażenie.
      Na dniach postaram się też nadrobić notki, ten obecny i ten zaległy rozdział:) Czasem jest warto dodać do szablonu więcej postaci, choć do niektórych opowiadań to nie pasuje, jeśli bohater główny ma się pojawić na przykład później:) Ale u Ciebie jest idealnie oczywiście, bo oczywiście masz przystojnego Lucasa xD Mi muszą pasować, bo źle bym się z tym czuła, nie chcę przesadzać z kolorami:)

      Okej, to nie mogę się doczekać w takim razie kolejnej notki. Przesadzasz, ja lubię Twoje szablony, zwłaszcza te, które wykonujesz dla mnie;) Zawsze mogę wtedy liczyć na coś naprawdę ładnego. To zależy dla kogo, ja ufam pod tym względem tylko Tobie:)

      Usuń
    5. Haha, tak, chociaż wydaje mi się, że to bardziej problem z kolejnością - im głębiej idę w tekst, tym trudniej do bohatera, jakiego sobie wyobrażam, przypasować jakiegoś aktora/modela. Ale fakt, że na przykład bohaterowie na CS wpadli mi do głowy natychmiast;)

      Spokojnie, nie musisz się spieszyć:) mnie akurat pasowało właśnie dlatego, że mam dla nich wszystkich dobrane postaci, a poza tym wszystkich oprócz Maddie jest w miarę po równo. U Ciebie na przykład, na Niespokojnych, raczej nie byłoby sensu dawać więcej niż dwóch;)

      No to się cieszę:) bo zawsze mi się wydaje, że ktoś inny zrobiłby je lepiej xd

      Usuń
  3. Fajny jest ten z Mila i Selena;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) a Ty zrezygnowałaś z zamówienia całkiem? Bo jak się za nie zabrałam, to zobaczyłam, że Twoje już usunięte;)

      Usuń
    2. Wkurzylam sie na siebie i usunelam zamowienie. Nie wiem, w ktora strone ma isc to moje opowiadanie.
      Przepraszam :)

      Usuń
    3. Spoko, nic się nie stało:) przemyśl to sobie spokojnie, a jak już będziesz pewna, zgłoś się. Na pewno nigdzie nie ucieknę:)

      Usuń
    4. Zajrzyj na skrzynkę ;)

      Usuń
    5. Niedlugo nadrobie u Ciebie rozdzialy:)

      Usuń
    6. To bedzie szablon na smakosze - zycia.
      Mam duzy monitor...

      Usuń
  4. Świetne pracę :) Z nagłówków najbardziej podoba mi się trzeci. Te kolorki i dobranie postaci :) Szablon pierwszy jest ładniutki i ten fiolecik *.* Jednak to ostatni jest moim faworytem. Wyszedł ci niesamowicie :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) zwłaszcza że co do tego trzeciego właśnie miałam wątpliwości, czy nie za dużo tam Taylor;) też lubię fiolecik. A ostatni sporo zyskał CSS-em, bo grafika była naprawdę przeciętna. Lubię bawić się z gradientem;)

      Całuję! ;*

      Usuń
  5. Och! Dopiero teraz widzę, że prowadzisz szabloniarnię <3 Nawet nie wiesz, jak się cieszę. Chyba się domyślasz, że jestem tu, by ładnie i uprzejmie poprosić o szablon dla swojego bloga [daleko-od-nieba] i będę bardzo szczęśliwa, gdy się zgodzisz. Um, chyba najbardziej bym chciała szablon w stylu tego http://goldrushed.deviantart.com/art/30-Heart-437690534 - taki zamknięty, bo sama bym chyba za Chiny takiego nie wykonała, więc bardzo mnie kusi :)
    Moje opowiadanie ma klimaty wakacyjne, więc wydaje mi się, że kolorystyka mogłaby się opierać na kolorze niebieskim, oczywiście tak, żeby nie raziło po oczach, więc tutaj zdaje się na twoje wyczucie :)
    Napis - Daleko od nieba.
    Przygotowałam również pngs'a, którego bardzo bym chciała zobaczyć na nagłówku, a oto i on: http://funkyimg.com/i/GbHR.png
    Zdaje sobie sprawę, że nie jest powalającej jakości, ale myślę, że da się z nim zrobić przyzwoity nagłówek.

    A tu dodatkowe postacie, już nie wycięte moją ręką :)

    http://24.media.tumblr.com/d8bc7fc1afcdfa5ced9369833ace4db9/tumblr_mmsv0bT4L81rrndj1o1_500.png - Avan Jogia.

    http://i.pinger.pl/pgr297/59542d560004c1a2522a0d26/ - Hugh Dancy.

    Jeżeli uznasz, że można wykorzystać wszystkie trzy to będzie genialnie! Jeżeli lepiej będzie z jedną postacią, to wykorzystaj tylko png'a z panią ode mnie :)

    Mam nadzieje, że będziesz miała czas i chęć, by go dla mnie zrobić. Także z góry bardzo dziękuje z całego serducha <3

    Pozdrawiam ciepło :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie bym przyjęła, bo uwielbiam Hugh i od jakiegoś czasu zabieram się za Twój tekst, tylko proszę, na przyszłość uważniej czytaj regulamin;) jest tam m.in. mowa o haśle przy zamówieniu, co nie zmienia faktu, że za szablon chętnie się zabiorę:)

      Usuń
    2. Och! Zapomniałam o istnieniu regulaminu! Wiesz, praktycznie nie odwiedzam szabloniarni, bo z reguły sama robię sobie szablony i byłam, jakoś tak od razu, przekonana, że będę prosić o szablon po przyjacielsku i nie pomyślałam, że istnieją zasady zamawiania ;D Co za wstyd! Bardzo, bardzo przepraszam. Przyjmuję naganę z pełną świadomością winy i bardzo się cieszę, że mimo wszystko zamówienie zostało przyjęte <3 Kocham!

      labrador i zaraz dodam do linków :)

      Usuń
    3. Odezwij się do mnie w takim razie na gg albo maila, dobrze? Mnie to nawet nie przeszkadza, tylko wiesz, chodzi o to, żeby nikt inny potem nie miał do mnie pretensji, że dla kogoś przymykam oko;) nic się nie stało, oczywiście:)

      Usuń
    4. Rozumiem, w takim razie kamień spadł mi z serca. A jaki jest twój numer gg, bo przepatrzyłam wszystkie działy i niektóre są puste, a w dziale regulamin nie znalazłam numeru ani odnośnika do niego, więc chyba jestem totalnie ślepa, ale nigdzie go nie widzę, naprawdę. :)

      Usuń
    5. Hmm, możliwe, że faktycznie nie dodałam go jeszcze, bo na poprzednim blogu miałam i jakoś mi umknęło xd 9911926; )

      Usuń
    6. Ok, bardzo dziękuje :) W takim razie, jak masz jakieś pytania lub coś, to już wysłałam ci własny. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Aaa, świetne szablony - jak zawsze. ;) Najbardziej do gustu przypadł mi z Milą Kunis. NIe wiem, być może dlatego, że spośród wszystkich pań ją lubię bardziej. XD
    A co do propozycji na szablon, może coś z Adelaide Kane? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adelaide Kane! Kolejna osoba, o której już właśnie myślałam;) wprawdzie nie oglądam Reign, ale widziałam szablony z nią na mnóstwie blogów i wyglądała na nich naprawdę ładnie, dlatego pewnie prędzej czy później coś się z nią pojawi;)

      Dziękuję:) ja w zasadzie z tych wszystkich pań lubię TYLKO Milę;) może jedynie Romola Garai wpadła tu dlatego, że spodobała mi się jej rola w Dirty Dancing 2. W każdym razie cieszę się, że szablony się podobają:)

      Usuń
    2. Lubię tę aktorkę. I własnie miałabym chętkę na szablon z nią, chyba wiesz, z jakiego powodu. ^^ XD

      Twoje szablony od początku mi się podobają i jestem twoją - co prawda, cichą - ale fanką. ;)

      Usuń
    3. Haha, pewnie:) zobaczę, co da się zrobić:)

      Cieszy mnie to w taki razie:)

      Usuń
    4. Haha, to ja się cieszę, i dziękuję. ;)

      Usuń
  7. Świetne szablony *O*
    Hmm...jakby tu zacząć...
    Otóż nie prowadzę na razie bloga, a chciałabym zamówić szablon...
    A mogłabyś zrobić coś, NIE na zamówienie ? Znaczy, że po prostu ktoś podałby przykład, z czego możesz zrobić szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Właśnie o to chodzi w propozycjach;) rzucasz pomysłem, jakiego typu szablon chciałabyś zobaczyć, a ja być może taki zrobię. Tylko nie mogę obiecać, bo nie zawsze starcza mi czasu i możliwości;)

      Dziękuję:)

      Usuń
  8. Dziękuję Kochana <3 <3 Uwielbiam Cię ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się? Nic nie chcesz zmienić na pewno? Przepraszam, że nie powiadomiłam, ale po prostu nie zdążyłam ;( jakbyś miała jakiekolwiek pytania, czy problem ze wstawieniem, dawaj znać:)

      Usuń
  9. Jejciu, jakie śliczne szablony i nagłówki. Szczególnie trzeci nagłówek i pierwszy szablon. Są genialne. Jak ja ci talentu zazdroszczę :D.
    Pozdrawiam i weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasło: Golden Retriever
    Pobrałam szablon z tej notki z Milą Kunis :)
    Na bloga: http://pokonana-zakochana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak bardzo podobają mi się Twoje prace! ;) Zawsze mam nadzieję znaleźć tu coś świeżego i oryginalnego na bloga. Właśnie Twój szablon z Milą uświadomił mi kto powinien grać główną bohaterkę w moim opowiadaniu ;D

    Golden Retriver
    Pobieram szablon nr 30 :)
    Na bloga: www.tajemnice-elizabeth.blogspot.com

    Dziękuję ślicznie!
    Sorbecik

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy mogłaby Pani stworzyć szablon z Zelo z koreańskiego zespołu B.A.P. ? To tylko taka mała propozycja ^^
    PS tutaj mam kilka zdjęć, które mogłaby Pani wykorzystać :)
    http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/725111259.jpg?1359624537
    https://31.media.tumblr.com/1cf484c2ebff9c2449499f933fffa572/tumblr_n1e7h0fmTN1qfqlboo1_500.jpg
    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lx7kby3wkS1qi4zmno1_500.png

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku, świetne szablony *.*
    Właśnie założyłam bloga i szukałam przez 2 godziny jakiegoś dobrego szablonu, ale na marne. Na szczęście w końcu trafiłam tutaj ;]
    Pobieram szablon z posta "5. Undressed" na bloga : http://ocenyopowiadan.blogspot.com/.

    golden retrieve

    Dziękuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest tu jakiś szablon z Ashley Benson ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam nr. 30
    Golden Retrieve :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobrałam nr.31
    Golden Retriver ;)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.