22.03.2014

Informacja

Cześć!
Musicie mi wybaczyć, ale przez jakiś czas nic się tutaj nie pojawi. Mam problemy z komputerem i problem w tym, że nie potrafię ich nawet zlokalizować;/ Teoretycznie to problem z netem - nie wczytują mi się grafiki, Youtube, różne strony muszę odświeżać po parę razy - ale net u mnie w domu działa dobrze na co najmniej dwóch innych urządzeniach, więc nie mam pojęcia, podejrzewam problem z kartą sieciową, ale tak naprawdę wcale się na tym nie znam i cholera wie. Jeśli samo nie przejdzie w ciągu najbliższych dni - czasami różne głupie odpały mojego komputera przechodziły z czasem - to laptop pewnie pójdzie do znajomych informatyków, a póki co nie bardzo mogę pracować nad szablonami. Oczywiście odezwę się, gdy już coś się poprawi.
A na razie - buziaki!

9 komentarzy:

  1. Czy masz takie same problemy na wszystkich przeglądarkach? Mnie na starym laptopie wywalało strasznie Mozillę. Jeśli byś miała problem z kartą sieciową, to miała byś problemy by się łączyć z netem.
    1) Czy nie możesz się połączyć z netem?
    2) łączysz się z netem, ale naraz przeglądarka się zwiesza i nie ładuję?
    Jeśli to 1) to problem z kartą sieciową, jeśli 2) to pewnie flash player i takie tam gryzie się z przeglądarkę/systemem. Wówczas pomaga zmiana przeglądarki,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nic mi z tego nie pasuje;) owszem, problem pojawia się na wszystkich przeglądarkach; owszem, strony się ładują, włącznie z Youtube na przykład, nie ładuje się tylko ich część, zwłaszcza właśnie grafiki na blogach i treść filmów; niby nie jest to bardzo uciążliwe, ale jak chcę coś zrobić na blogach, to mnie szlag chce trafić. Poza tym zdarzało mi się, że komputer nie chciał mi się połączyć z netem, owszem, ale zwykle reset karty sieciowej pomagał. Dlatego właśnie sama nie wiem, tym bardziej że na informatyce nie znam się kompletnie xd

      Usuń
    2. Mnie to wygląda na problem systemowy, coś z oprogramowaniem. Może resintalka Windowsa pomoże?

      Usuń
    3. Mój brat zdiagnozował zawirusowaną przeglądarkę i zaordynował instalację programu, który takie rzeczy czyści. Zobaczymy, może pomoże;)

      Usuń
    4. polecam CCcleaner, to nie antywirus, ale czyści różne "śmieci" z Windowsa: https://www.piriform.com/ccleaner

      Usuń
  2. Ja kompletnie się na tym nie znam... :) Zresztą, pisałam Ci nawet, czy to nie może być matryca, bo akurat na screenie, który mi pokazałaś do połowy było tak, jakby spikselowane, więc jestem w tym naprawdę zielona.
    Mam nadzieję, że znajomi informatycy zajmą się odpowiednio Twoim lapkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda :D Byłam ciekawa twojego szablonu dla mnie, ale w pełni rozumiem kłopoty niezależne od ciebie. Mam nadzieje, że komputer nie będzie długo dawał ci w kość i że szybko do nas wrócisz <333 Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pobrałam szablon na bloga http://identity-fanfiction.blogspot.com/
    retriever.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutam :(((. A wiesz, że chyba mam to samo :D. To chyba jakiś wirus czy coś. Diabli wiedzą. Mi się net ścina co kilka minut :/. Np, ale naprawiaj szybko i wracaj do nas :).

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.