21.02.2014

8. Rhythm of the night

(ostatnio uwielbiam tę piosenke!)

Cześć!
Tak, wiem, trochę mnie nie było. Nie zamierzam się usprawiedliwiać, napiszę tylko, że pisanie ostatnio pochłonęło mnie bez reszty - rezultatem siedemnaście gotowych rozdziałów na Czyste sumienie XD Tę notkę przygotowywałam od pewnego czasu, dziś dokończyłam nagłówki i oto jest, kiepska bo kiepska, ale jest.
A zamówienia? Przepraszam Was, że to tyle trwa, chyba nie było dobrym pomysłem przyjmowanie ich. W edicie do tej notki dam znać, które ostatecznie wykonam, tym razem już na pewno. Nie miałam też okazji odpowiedzieć na komentarze... Postaram się poprawić, chociaż nie mogę tego obiecać na sto procent. Zwłaszcza że ostatnio mam kociokwik w pracy, okropną księgową na głowie i nie zawsze mam ochotę robić cokolwiek.
Ale najważniejsze, bo prace!

Nagłówki:
 

Szablony:
 
                                                 (pobierz)                                                                     (pobierz)

Tak, wiem, że same dziewczyny XD w dodatku dwa pierwsze nagłówki są do siebie podobne, ale nawet jestem z nich zadowolona, zwłaszcza z tego drugiego.
Wszystkie prace oprócz ostatniego szablonu wykonane zostały z myślą o miesiącu tematycznym na Katalogu graficznym. Prawa kolumna w tym ostatnim szablonie jest wysuwana, a tło unieruchomione.
Przypominam, że nadal można głosować na mnie w sondzie na najlepszy blog prywatny lutego. Za wszystkie głosy dziękuję!
Czekajcie na edit! A póki co życzę miłego weekendu i całuję,

EDIT:
Przyjmuję zamówienia od Jul Ciaa oraz K&K, czyli jedyne dwa, które były zgodne z regulaminem i nie zostały skasowane ani anulowane. Zamawiające proszę o kontakt.

10 komentarzy:

  1. Byłoby super, jakbyś zarzuciła szablonem z Milą Kunis, co ty na to? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, już nawet szukałam jej zdjęć;) pewnie w następnej notce coś się pojawi:)

      Usuń
    2. W takim razie czekam!

      Usuń
  2. Ooo, Bastille! Mam ich plyte. Napalilam sie na ich krazek z bonusami.
    Moze zrobisz szablon z Anne Hathaway?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię, ale raczej nie w najbliższej notce. A Ty zrezygnowałaś z zamówienia?

      Usuń
    2. Wkurzylam sie i usunelam zamowienie

      Usuń
  3. Ojejku, ten drugi nagłówek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne nagłówki i szablony ;)
    Dwa pierwsze nagłówki the best, a z szablonów ostatni podpił moje serducho :)
    A ja daję Ci kolejną propozycję... Co powiesz na Emmanuelle Chriqui?

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, może znajdę coś ładnego;) dziękuję:)

      Całuję!

      Usuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.