2.02.2014

7. Can't remember to forget you


Cześć! Dzisiaj rozpocznę nietypowo, czyli czymś, czego jeszcze nie było. Co powiecie na koloryzacje do Gimpa? Nie widziałam ich chyba na żadnym innym blogu, a ponieważ niedawno odkryłam, jak je zapisywać (tak, genialna ja! xD) poniżej prezentuję takie cztery proste, z co najwyżej czterema zmianami. Jeżeli je pobieracie, należy się komentarz taki sam jak w przypadku reszty zasobów graficznych, poza tym chętnie się dowiem, czy się komuś przydadzą, bo będę wtedy wiedziała, żeby robić je dalej.
A jak się tego używa? Bardzo prosto. Na otwartym pliku kolory -> krzywe -> kliknijcie na strzałkę w prawym górnym rogu -> importuj ustawienia z pliku. Musicie otworzyć plik z daną koloryzacją, zapisany wcześniej u Was na dysku, i voilà. Gotowe! Klikając na podgląd, przejdziecie od razu na stronę pobierania.

Koloryzacje do Gimpa:




Jeżeli chodzi o szablony, mam dla Was dzisiaj niewiele. Dokładniej rzecz biorąc dwa zamówienia spod poprzedniej notki i jeden wolny. Jeżeli chodzi o zamówienia - dla Aleksandry zrobiłam dwie wersje, bo nie mogłam się zdecydować, zamawiająca dostała już pliki, dlatego szablonu na blogu nie udostępniam. Diana Landris natomiast do tej pory się do mnie nie odezwała, więc udostępniam szablon bez konsultacji, w razie czego wszystko, co trzeba, poprawię. Nie byłby zły, gdyby nie to jedno zdjęcie Lindsay, bo było bardzo kiepskiej jakości ;/ Szablon jest oczywiście do pobrania jedynie dla zamawiającej.

Zamówienia:
 


Szablon wolny:

Znowu pomyliłam numerację. Nevermind.
Jeżeli chodzi o ten wolny, to w nagłówku jest gif. Oryginalnie, na blogu również, wygląda tak.
Bardzo dziękuję Wam wszystkim na głosy oddane na mnie w styczniowej sondzie Katalogu Graficznego! Dzięki Wam zajęłam zaszczytne drugie miejsce pośród blogów prywatnych:) Ponieważ jednak mamy już nowy miesiąc, a więc i nowe sondy, ponownie muszę prosić Was o głosy. Sondę na najlepszy prywatny blog graficzny lutego znajdziecie tutaj.
Przyjmę zamówienia, jeśli jakieś się pojawią. Muszą być zgodne z regulaminem i.. mi się spodobać;)
Tymczasem przyjemnego tygodnia życzę i całuję!

33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, jest śliczny. Zaraz wstawię go na bloga :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiesz mi może jak zapisać taką koloryzację? :))).

      Usuń
    2. Cieszę się, że się podoba:) jasne, to bardzo proste - jak już wejdziesz w krzywe i pozmieniasz kolorki, jak chcesz, to zanim klikniesz "ok" musisz kliknąć w strzałkę w prawym górnym rogu -> eksportuj ustawienia do pliku. Zapisać, i tyle;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tymi koloryzacjami! Gdzieś czytałam, że ktoś ich potrzebuje, ale nigdzie nie było, to teraz wiadomo, że są u Elle :D
    Najbardziej podoba mi się pierwszy szablon - nie dość, że modelka śliczna, to jeszcze w ślicznej oprawie :) Reszta też świetna, tylko ten pierwszy do mnie "przemówił", jeśli wiesz, co mam na myśli :)
    A mam takie pytanie do Ciebie. Mogłabyś zrobić instrukcję CSS do tych wysuwanych ramek? Nigdzie nie mogę takiej znaleźć ;/
    Pozdrawiam i życzę duuużo weny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) no właśnie, do Photoshopa jest ich mnóstwo, a do Gimpa jakoś nie. Postanowiłam to zmienić xd

      To tak jak mnie:) to zdjęcie Lucy bardzo mi się podoba, a to drugie już mniej. Ale cóż, każdy ma inne gusta:) właśnie ja też najbardziej lubię ten pierwszy i dlatego się nawet zaczęłam zastanawiać, czy nie lepsze takie zamówienia bardziej dowolne. Ale jeszcze nie zdecydowałam xd

      Jasne, że bym mogła, chociaż wydaje mi się, że gdzieś już taką instrukcję widziałam, ale nie mogę teraz sobie przypomnieć, gdzie, więc pewnie;) w następnej notce ją dodam.

      Dziękuję i całuję!

      Usuń
    2. Ogólnie, to ja wolę Photoshopa, bo Gimp jakoś tak, no nie ogarniam go trochę :D tyle tylko, że wiem jak tekst wstawić i na tym się kończą moje umiejętności :D

      Dzięki z góry za tę instrukcję - byłaby bardzo przydatna :)

      Pozdrawiam, A. :)

      Usuń
  4. Szablony z zamówień po prostu boskie, zwłaszcza trzeci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Pobrałam szablon 17 (ten z Draculą *v*) na bloga http://dark-trailer.blogspot.com

    Chciałabym również złożyć zamówienie

    labrador
    zdjęcia: co do zdjęć daje ci wolną rękę... Chcem tylko by była to Leighton Meester i Nathaniel Buzolic
    układ otwarty
    Chciałabym szeroką listę... :D
    I napis : Oczy widzą, uszy słyszą, a serce? A serce i tak wie swoje.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Labrador

    Witam ;)

    Szablony Twojego autorstwa zawsze mają w sobie jakąś duszę. Bardzo mi się podobają, więc chciałabym zamówić jeden dla siebie, na:
    www.sedno-duszy.blogspot.com

    Tematyka: Obyczaj/ Romans. Prosiłabym o układ zamknięty. Ramkę na posty, ramkę na informacje i menu. Kolorystykę raczej szaro-burą, ale żeby odznaczały się jakieś dodatki w innych kolorach. Może zielonych? Prosiłabym o jakiś list, resztę pozostawiam Tobie. Chciałabym, żeby było w miarę tajemniczo.

    Zdjęcie:
    http://data3.whicdn.com/images/85086054/large.jpg

    Jeżeli to by nie pasowało, to proszę, wybierz inne, aczkolwiek, to mi się bardzo podoba ;)

    Cytat:
    „Nie każda myśl dotrze do sedna duszy.”

    Mój mail do kontaktu:
    sorbet.jablkowy@o2.pl

    Zaraz ogarnę wszystkie sprawy na blogu i wstawię link do Gold Rushed :)

    Dziękuję z góry!
    Sorbecik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym cofnąć zamówienie ;)
      Przepraszam za zamieszanie.

      Całuję!

      Usuń
    2. Labrador

      To jeszcze raz ja. Po długim namyślę, postanowiłam spróbować złożyć zamówienie na drugiego bloga. Tamten jest jeszcze niezbyt dopracowany i nie wiem, czy kiedykolwiek ruszy, więc nie chce, żeby Twoja praca szła na marne.

      Prosiłabym o szablon na bloga: www.tajemnice-elizabeth.blogspot.com
      Opowiadanie będzie z elementami fantastycznymi. Królować będą wilkołaki. Układ zamknięty. Trzy ramki na: posty, informacje i menu. Kolorystyka ciemna, najlepiej czarno – beżowa. Tylko, żeby dodatki na grafice były wyraziste, w innym kolorze. Prosiłabym o to, żeby znalazły się te zdjęcia:

      Cintii Dicker:
      http://data1.whicdn.com/images/91185440/large.jpg

      Kita Haringtona:
      http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/kit-harington-9th-annual-bafta-la-tea-party-01.jpg

      Łapacz koszmarów:
      http://img.likely.pl/photo/large/20130208/lapacz-koszmarow-likely-pl-d2efb73f.jpeg

      I wilka, żeby robił mi za wilkołaka ;)

      Cytat: „Każdy człowiek ma jakąś tajemnicę.”

      Mój mail do kontaktu:
      sorbet.jablkowy@o2.pl

      Zaraz ogarnę i tego bloga, i wstawię link do Gold Rushed :)

      Dziękuję z góry!
      Sorbecik

      Usuń
    3. Przepraszam, ale z tego również chciałabym zrezygnować.

      Całuję!

      Usuń
  8. Chciałabym zamówić szablon na ten blog: http://bad-harry-styles-fanfiction-official.blogspot.com/
    Kontakt: wiktoria.karzc@o2.pl
    Chcę ,żeby szablon został utrzymany w biało-czarnej kompozycji :))
    ZdjęciA: http://25.media.tumblr.com/757fb2816b8562ead786ce27d6ff30eb/tumblr_mnm6g1qrWV1qj6bp2o1_500.png ////////
    http://static.lockerz.com/decalz/W600/image0013431441036087sfvlx.png ///////
    http://8tracks.imgix.net/i/001/670/860/tumblr_static_tumblr_mjk3tolugl1r9sdp5o1_500-6575.jpg%3Fq%3D65%26sharp%3D15%26vib%3D10%26fm%3Djpg%26fit%3Dcrop
    Gdyby było można Chcialbym ,aby Harry (chłopak) był największy ,za to dzeiwczyna (zdjecie gdzie jest cała) była troche mniejsza i była po boku. Na dolnej części będzie to zdjecie gdzie siedzi. A na obok ma być napis BAD :))) Wiem ,że dałam niejasne podpowiedzi ,ale zrób to jak ty uważasz :))) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć ! :)

    Labrador

    Wszystkie szablony twojego autorstwa mnie zadziwiają ! :)
    Są niezwykle oryginalne. Potrafisz w szablonach oddać charakter bloga :)
    Tak więc chciałabym skorzystać z twoich usług i złożyć u Ciebie zamówienie :)

    Kontakt : zelus213@wp.pl , gg: 48188785

    Link do bloga : http://you-say-dicey-i-say-justin.blogspot.com/

    Chciałabym , aby szablon był raczej w ciemnych kolorach. ( Czarny , biały , szary itp.)
    Tematyką jest gangster , miłość itp.
    Na układach się za bardzo nie znam :/ Ale chcę , żeby jedna kolumna ( Tam gdzie znajdują się różne gadżety) znajdowała się po lewej stronie , natomiast strony znajdowały się na górze.

    Zdjęcia : http://data1.whicdn.com/images/63126208/large.jpg
    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=9ITfRFX3jD_zCM&tbnid=3SSkahhIzPGs9M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.hdwallpapersimages.com%2Fvictoria-justice-secrets-desktop-2013-photo%2F7325%2F&ei=x2H3Ur7SIMqVtQbr8IGYBQ&bvm=bv.60983673,d.Yms&psig=AFQjCNEe8C7tkj-Zyogp3fVpoOodsPIpGQ&ust=1392030513714780

    Chciałabym jeszcze aby znalazł się jeszcze tytuł bloga , napisany 'odręcznym pismem'. Z czcionką i kolorem liter zdaję się na Ciebie. Tak jak będziesz uważała , że pasuję , tak zrobisz ;)

    Mam ogromną nadzieję , że przyjmiesz moje zamówienie :)
    Sądzę , że to dość oryginalny i ciekawy pomysł. Prawie nigdzie nie można dostać takich szablonów ;)
    Link do waszego bloga za chwilę już pojawi się na mojej stronie głównej.

    Z góry dziękuję ((:

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej ;)
    Chciałam Cię powiadomić, że pobrałam szablon nr. 20 na mojego bloga --> http://love-me-hard.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zapomniałam o haśle: golden retriever

      Usuń
  11. Twoje szablony są na prawdę genialne ! Gdybyś wykonała moje zamówienie była bym szczęśliwa. *o*

    Labrador

    Tematyka to, miłość, układy, narkotyki
    Układ otwarty.
    Kolorystyka chciałabym, aby była ciemna - czerń i bordo.
    zdjęcia : http://31.media.tumblr.com/a39e274c9f30b04169a3d8ee11108c0a/tumblr_mz3hrmQeSa1re0ywzo1_400.jpg

    http://24.media.tumblr.com/bbfdbf2d407f9af2784379dadf9025fe/tumblr_mz3hrmQeSa1re0ywzo2_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/04a23d2be2cd7da6c3c1cd027cdf02c5/tumblr_mz3hrmQeSa1re0ywzo3_500.jpg

    http://25.media.tumblr.com/ca5db366bc32fce361346a3661608eea/tumblr_mz3hrmQeSa1re0ywzo4_500.jpg

    https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/v/t34/1624416_652229291513587_1338897833_n.jpg?oh=f0b9d50a489192c33702a2de499d8f73&oe=52FB2CD9&__gda__=1392182806_ce0d7c169f8578a8adbc90502bb07148 - żeby było tak jakoś w tle.
    Chciałabym napis " Love is a dangerous game "

    Kontakt : ogryzek4324@onet.pl

    adres bloga : unconditionally2.blogspot.com

    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie : ) Bardzo ciężko mi o szablon, więc mam nadzieję że tutaj się wreszcie się uda : ))

    OdpowiedzUsuń
  12. golden retriever ;)
    Pobieram szablon 01. na tworzący się właśnie blog http://our-forbidden-fruit.blogspot.com/ ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam tylko poinformować, że nieco zmienił się adres bloga: http://your-forbidden-fruit.blogspot.com/
      Szablon Twojego autorstwa nadal na nim widnieje ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. golden retriever
    Pobieram szablon 21 na blog http://my-dear-guardian-angel-fanfiction.blogspot.com/
    Pozdrawiam.
    !

    OdpowiedzUsuń
  14. golden retriever

    Pobrałam szablon 20 na bloga http://plonace-pragnienie.blogspot.com

    P.S.
    Zaczynam się niepokoić o ciebie mała... Wszystko ok? Nie odzywasz się od dość dawna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Żyję, mam się dobrze, tylko prawda jest taka, że w ostatnich paru dniach bardzo mocno zajęłam się pisaniem, więc siłą rzeczy szablony schodzą w tym momencie na drugi plan i nie mam sił, żeby dokończyć notkę tematyczną;( ale spokojnie, do końca tygodnia coś się powinno pojawić:)

      Całuję!

      Usuń
  15. Dopiero niedawno zorientowałam się, że dodałaś nową notkę. Nie pokazał mi się na pulpicie ;(

    Widzę, że zainspirowałam Ciebie aktorką Emmy Rossum, bo widzę dodałaś wskazówki kolorystyki z jej udziałem, no i jeszcze wykonałaś szablon na Dorothy;) Cieszę się z tego ogromnie i mam nadzieje, że to nie koniec i że ukażesz ją w szablonach tutaj^^

    Zamówienia są bardzo piękne. W szczególności podoba mi się ten pierwszy szablon:) Jest bardzo piękny;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się efekty Twojej pracy, za każdym razem zaglądam, oglądając jakie szablony tym razem przygotowałaś. Byłabym też bardzo, bardzo zadowolona gdybyś zastanowiła się nad moim zamówieniem, które chcę złożyć. Nie jestem wybredna i raczej nie mam jakiejś szczególnej wizji na szablon. Tak na prawdę to jedyne na czym mi zależy to aby bohaterką była Avril Lavigne.

    https://www.google.pl/search?q=avril+lavigne&rlz=1C1ASUT_enPL575PL575&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fGoHU6iiDMip7AaE6oHoBA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#q=avril%20lavigne&tbm=isch&tbs=simg%3ACAQSZAlMuJ7MPfZrVxpQCxCo1NgEGgIIFwwLELCMpwgaPAo6CAESFLwCuQK9AsACwwLBAtABsgWrBaUFGiCzZd_1TF3SGFYF2Y8WCYKcn9qeVqGmwx3n3H1tWs7dUagwhPowPMl-QcYI&imgdii=_

    Myślę, że ciemna kolorystyka byłaby w tym przypadku idealna, jednak nie będę mieszała się w rzeczy, na których kompletnie się nie znam. Wszystko co do tej pory zrobiłaś na prawdę bardzo mi się podoba, więc jeżeli będziesz miała zamiar wykonać moje zamówione, na pewno również mi się spodoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. http://the-music-feels-better-with-you.blogspot.com/
    Zdjęcia;
    http://weheartit.com/entry/10241267

    http://weheartit.com/entry/100710741/search?context_type=search&context_user=selenasxs&page=2&query=selena+gomez+who+says

    http://mweheartit.com/entry/95374448/search?context_type=search&context_user=Patiszonka1&page=6&query=selena+gomez+who+says

    Nie mam jakiś specjalnych życzeń, jeśli da radę,jeśli to chciałabym by szablon był w różach (że kolor). Nie musi ale byłoby fajnie. Układ i ogólna koncepcja ....No cóż daje Ci wolną rękę. O! I bardzo bym chciała by nie było zaokrąglonych postów.
    Cytat;
    The music feels better with you
    E-mail; Oliwia.Gurdala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. golden retriever
    pobieram koloryzacje do GIMP'a :)

    OdpowiedzUsuń
  20. golden retriver
    pobralam szablon don't worry (:

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.