17.01.2014

5. Undressed

(nic nie poradzę. Uwielbiam tę piosenkę XD)

Cześć!
W najbliższym czasie możecie spodziewać się trochę częstszych notek, bo mam dwa tygodnie wolnego od dodatkowych zajęć - przerwa w hiszpańskim, a moje uczennice mają ferie, więc tymczasem skończyły mi się korepetycje. Nawet się z tego cieszę, bo będę miała czas odpocząć przed powrotem do kieratu w lutym - a z drugiej strony wtedy to już bliżej niż dalej do wiosny, na szczęście;)
Najprawdopodobniej będę jednak musiała iść do chirurga szczękowego i chirurgicznie usuwać ósemkę. To już wolałabym, żeby to była świnka -.-
Dziś mam dla Was trzy nagłówki i trzy szablony. Większość z propozycji, dlatego gdybyście chcieli zobaczyć do któregoś z nagłówków też szablon, piszcie, dodam CSS.

Nagłówki:
 

Szablony:
 
                                                  (pobierz)                                                                      (pobierz)

Jak Wam się podobają?;)
Piszcie, co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notce. Jakieś propozycje? Jeśli chodzi o szablony potterowskie, chętnie coś z tej tematyki zrobię, ale proszę o konkretne zdjęcia, bo nie jestem dobra w szukaniu ich. Zwłaszcza chodzi mi o postaci.
Przypominam o głosowaniu na Goldrushed tutaj oraz tutaj. Za wszystkie głosy tradycyjnie już bardzo dziękuję!
Zapraszam do obserwowania Goldrushed. Możliwe, że wkrótce zacznę przyjmować jakieś zamówienia, jeśli będą na nie jacyś chętni:)
Całuję, życząc miłego nadchodzącego weekendu!

36 komentarzy:

  1. Umarłam. Te szablony są cudowne <3. Naprawdę nie wykonujesz zamówień ? :(. Najbardziej podoba mi się 3 szablon, ale wszystkie są cudne. Koniki <3. Jeśli mogę wiedzieć, w jakim programie tworzysz te cuda?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) póki co nie, ale zajrzyj przy następnej notce, może coś się w tej kwestii zmieni. W każdym razie cieszę się, że się podobają:) wszystkie prace tworzę w Gimpie, zresztą w którejś wcześniejszej notce dodawałam nawet tutorial do Gimpa na któryś z nagłówków i w następnej notce też na pewno się jeden pojawi. Całuję!

      Usuń
    2. W GIMPie? Zazdroszczę talentu. Ja osobiście coś tam z GIMPem się bawię, ale takich cudów nie umiem zrobić :(. Może dałabyś mi jakieś cenne rady ^^?

      Usuń
    3. I mam jeszcze jedną prośbę :))). Jakbyś mogła zrobić jeszcze jakiś tutorial do Gimpa? Byłabym dozgonnie wdzięczna ^-^.

      Usuń
    4. Dzięki, ale to nie talent, po prostu już ileś czasu się z tym bawię i to i owo w nim poznajdowałam;) pewnie, zawsze chętnie pomogę, musiałabym tylko wiedzieć, z czym dokładnie. Jeden mój tutorial graficzny ukazał się już w notce nr 3: http://img839.imageshack.us/img839/4650/2t64.png, a drugi planuję w kolejnej notce. Chyba że chodzi Ci o takie bardziej podstawy, ogólne funkcje, jak korzystać z Gimpa? Daj znać, co dokładnie chciałabyś wiedzieć, a postaram się pomóc:)

      Usuń
    5. Jakbyś mogła, to bardzo przydałaby mi się "lekcja" podstaw Gimpa :). Tutorial w trzeciej notce widziałam i uważam, że jest genialny.
      Pozdrawiam

      Usuń
    6. Może też jakaś notka z przydatnymi kodami css?

      Usuń
  2. Hej ;) świetne szablony. Ja zawsze jestem chętna na Twoje szablony :D

    Na jesieni miałam wyrywane ósemki. Na szczęście nie przez chirurga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do propozycji, to zobaczyłabym Juda'a Lawa :D

      Usuń
    2. Napiszesz do mnie jeszcze raz na gg? Bo wiem, że pisałaś, ale straciłam część archiwum i wybacz, ale już nie wiem, co xd

      Dziękuję:) no ja raczej na pewno będę mieć chirurgicznie. Właśnie dlatego nie chcę, bo normalnie już zęby wyrywane miałam i przeżyłam -.-

      Całuję!

      Usuń
    3. Jasne ;) zaraz się odezwę.

      Syn dentystki mi wyrywał, bo ona się bała.

      Usuń
    4. Spoko XD co to za dentystka, co się bała? o.O odezwę się, jak coś wykombinuję:)

      Usuń
    5. Lewa ósemka miała cztery korzenie, złączone i zakręcone. Prawa tylko dwa.

      Ok ;) Ty zawsze robisz świetne szablony ;)

      Usuń
    6. Jak już coś wykombinujesz odezwij się do mnie na emaila ;) Teraz nie mam gg.

      Usuń
  3. Szablon 18 jest świetny, skojarzył mi się ze starszych Twoich szablonów jeszcze z SzaSzy, takim brudno różowym, gdzieś w tle też był chyba zamek, były róże ;) Może jedynie ta kobieta jest trochę za mała, ale ogóle takie subtelne klimaty Ci służą. I zdecydowanie wolę Twoje szablony z tym "otwartym" układem ;) I nagłówek 9, może nie tyle, że dałaś przystojnego faceta, ale bardzo podoba mi się ta kolorystyka. Nawet mimo tego, że zimno, a niebieski kojarzy się z chłodem ;P

    Z tym chirurgiem, to zależy czy będzie Ci przecinał dziąsło, bo jeśli tak, to trochę gorzej :/ Ale to wtedy powinien dać Ci zwolnienie. W moim przypadku po usuwaniu ósemki najbardziej ucierpiał portfel... xD Ale teraz już tylko lepiej, ulga, że o wszystkim, bo w święta się męczyłam. Więc powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, wiem nawet, którym, faktycznie, nic dziwnego, że Ci się skojarzył:) też lubię takie bardziej subtelne szablony, cierpię natomiast ostatnio na niechęć do układów otwartych, ale robię, co mogę, żeby się z tego wyleczyć XD mnie też ten nagłówek z Michaelem nawet się podoba, właśnie ze względu na kolory, i może nawet zrobię z niego jeszcze szablon, zobaczę;)

      No nie wiem właśnie jeszcze, teraz się lepiej czuję, to oczywiście mówię, że nigdzie nie pójdę xd ale pewnie i tak mnie to czeka, a wtedy to dziąsło na pewno, bo ząb mam głęboko schowany -.- na L4 nie mam czasu, więc będę czekać, jak długo sę da^^ i właśnie słyszałam, że to potem okropny ból, takze bardzo współczuję. I mimo to dzięki ;*

      Usuń
  4. Świetne szablony i ciekawy css :) W drugim i ostatnim są świetne nagłówki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i cieszę się, że prace się podobają:) całuję! ;*

      Usuń
  5. Kochany Ben się pojawił *_* Ślicznie... I w dodatku jeszcze te zdjęcia, które lubię z nim najbardziej :)
    Szablony piękne. Sama nawet nie wiem, który jest lepszy. Wszystkie mają to coś i mają w sobie tę kobiecość :)
    Głos w sondzie dodany, a na bloga o Dorothy postaram się wpaść jeszcze dzisiaj, jeśli nie dam rady, to do niedzieli spodziewaj się komentarza ode mnie ;)

    Pozdrawiam serdecznie :*
    pogromca-smierci-sm.blogspot.com
    nowojorskie-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach... i jeszcze propozycja na szablon... O Emmy wiesz, więc nie piszę ^^ Ale jeśli chodzi o szablon potterowski, to proponuje z Tomem Feltonem jako Draco Malfoy. Bez rzadej Hermiony czy Ginny, sam Draco, bo ponoć trudno jest złapać taki szablon.

      Usuń
    2. Mnie też te zdjęcia chyba najbardziej się podobały. Ja w ogóle wolę Bena z krótkimi włosami, stąd i tutaj musiał się tak właśnie pojawić ;> cieszę się, że szablony się podobają i dziękuję za głos;) oczywiście zapraszam też na Dorothy i z góry dziękuję za zainteresowanie:)

      Całuję!

      P.S. Pomyślę nad tym Tomem, chociaż zawsze mam problem z jego zdjęciami XD

      Usuń
  6. Szablony genialne. Pod względem kolorystyki mój faworyt to 20, pod względem klimatu 18. Numerowi 19 nic nie dolega, ale wypada blado przy 18 i 20.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobają. To chyba kwestia gustu, bo ja z kolei 19 bardzo lubię, a za to 20 nie za bardzo, dziękuję za wyrażenie opinii:) całuję!

      Usuń
  7. golden retriever
    pobrałam sobie szablonik na spotykamy-siebie.blogspot.com :)

    O mój Boże *_* Ben Barnes i mam kisiel w gaciach, normalnie. Cud,miód, orzeszki. Ach, no i piękna Candice. Strasznie Ci zazdroszczę talentu.
    O tak, możesz przyjmować zamówienia, na 100 % będziesz miała chętną! :D A tak z propozycji, to bardzo mało jest wolnych szablonów z Klausem i Caroline. Jak chcesz, to mogę Ci podesłać link do galerii z ich świetnymi zdjęciami :)
    Całuję!
    PS Mam problem z szablonem - nie ma w nim nagłówka. Mogłabyś wysłać mi link do niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, rzeczywiście pomyliłam pliki. Pobierz szablon, proszę, jeszcze raz, jest już podmieniony i powinno być dobrze:)

      Dziękuję, cieszę się, że szablony się podobają:) co do zamówień, to po prostu mam wątpliwości, czy się wyrobię w czasie, ale zobaczymy, postaram się;) dziękuję też za propozycję:)

      Całuję!

      Usuń
    2. Oj tam, nic się nie stało :) Teraz wygląda idealnie :)

      W sumie z tymi zamówieniami to jednak jest presja, ale jakbyś brała 1-2 pod każdą notką i wybierała sobie te, które Ciebie interesują, to chyba nie byłoby to aż takie męczące :)

      Usuń
    3. Tak właśnie zamierzam zrobić, także pod następną notką pewnie uruchomię jakiś niewielki limit. Nawet nie chodzi o to, że mogłoby to być męczące, tylko po prostu mam takie momenty, gdy w ogóle nie jestem w stanie otworzyć Gimpa... Nie chciałabym nikogo w takiej sytuacji zawieść. Ale póki co jest nieźle, więc może warto:)

      Cieszę się w takim razie:)

      Usuń
    4. Każdy miewa takie chwile, ja na przykład mam tak z Wordem. Jest czas, kiedy po prostu nie mogę się oderwać, a innym razem nawet nie mogę na niego patrzeć.
      Na pewno warto, waliliby do Ciebie drzwiami i oknami :)

      Usuń
    5. Haha, znam to doskonale, bo z pisaniem mam identycznie;) ja zaczynałam teraz publikować, to czekałam, aż sobie trochę zapasu zrobię, bo teraz na przykład mam przerwę w pisaniu, ale mimo to mam co publikować jeszcze;)

      Cieszę się, że tak uważasz:)

      Usuń
    6. znowu ja :D
      pobrałam dwa szablony na przekroczone-granice.blogspot.com i znalazles-mnie.blogspot.com :)

      Usuń
  8. Tyleeee pięknych szablonów. Chciałam pobrać szablon pierwszy, ale teraz to mam ogromny problem i nie wiem, na który mam się zdecydować;) Naprawdę miałam silne przekonanie, że wezmę sobie ten pierwszy.
    Nagłówki też są przecudne, śliczne kolory! :)
    Czyli jednak chirurg? Współczuję w takim razie;((( I trzymam kciuki, żeby nie bolało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) z nagłówków też jestem nawet zadowolona, co w moim przypadku jest rzadkie, bo zazwyczaj są okropne xd haha, zawsze możesz sobie zmienić, ostatecznie one tu są i nigdzie nie uciekną;)

      No jeszcze nie wiem, bo się przed nim bronię rękami i nogami xd zobaczymy:) ale dziękuję!

      Usuń
    2. Bo nagłówki rzeczywiście są bardzo piękne;) I to mnie cieszy, choć zawsze pozostaje to dla mnie zagadką, dlaczego, skoro zawsze robisz piękne rzeczy:) tak, ale już chciałabym jeden szablon do samego końca, bo mówię o Zamkowej, więc nie chce zmieniać, co dwa dni:) Ale na pewno gdzieś tamte inne chyba wykorzystam.

      Daj znać, jak będziesz już coś wiedziała.

      Usuń
  9. golden retriever

    Pobrałam szablon 18 na bloga http://zamkowa-bestia.blogspot.com/

    PS. Dziwi mnie, że nie dałaś labrador;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam ale czy mogłabym pobrać ten szablon z Candice Accola? Bo naprawdę jest cudny *o* Aż się w nim zakochałam ^^ Jeśli można pobrać, to odrazu napiszę ^^

    golden retriver
    Pobrałam szablon z Candice na bloga http://caroline-forbes-life.blogspot.com

    Ps. Szablony cudne ! Wręcz można zwariować ^^ Pozazdrościć talentu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. golden retriever
    pobieram szablon 18 (który jest mega, bardzo cudowny) na bloga http://okiemagnolii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.