6.01.2014

4. Please don't hurt me

Cześć!

Już po Nowym Roku, szósty stycznia właśnie chyli się ku końcowi i powinnam jutro iść do pracy, ale... Jestem chora i nie wiem, czy dam radę ;( stawiam na zapalenie ślinianki, chociaż dzisiaj i tak czuję się już lepiej - nie muszę leżeć, żeby mnie nie bolało, wystarczą środki przeciwbólowe, i opuchlizna trochę mi zeszła. Mam więc nadzieję, że bez lekarza jutro się obejdzie^^
Dziś mam dla Was jedynie cztery szablony. Jeszcze nie tak dawno narzekałam, że ostatnio nie robię żadnych z układem otwartym, a tu... same z układem otwartym! Siłą rzecz więc CSS jest podobny, zwłaszcza w drugim i czwartym, chociaż oczywiście pisałam wszystko od początku i starałam się, żeby się różniło. Cóż, widać nie zawsze się da;)
Dzisiaj dwa z duetem Gabriella Wilde&Roo Panes oraz dwa z duetem Jessica De Gouw&Jonathan Rhys Meyers. Ta ostatnia para oczywiście z Draculi i szablony robione z myślą o Necco i jej nowym obiekcie uczuć ;p Chociaż nie powiem, dystansować się specjalnie nie będę, bo i mnie się ten serial nawet podoba.
Ale do rzeczy, do rzeczy!

Szablony:
 
                                                 (pobierz)                                                                      (pobierz)
 
                                                   (pobierz)                                                                     (pobierz)

I jak Wam się podobają? Bo ja po namyśle zaczęłam się zastanawiać, czy aby ten trzeci nie jest zbyt pstrokaty XD
Jeżeli cokolwiek pobieracie, pamiętajcie, proszę, o regulaminie.
Na koniec jeszcze zachęcam do głosowania na mnie w sondzie Katalogu oraz nominacjach na grafika'2013. Za wszystkie głosy bardzo serdecznie dziękuję:)
Na dzisiaj to już wszystko. Życzę Wam udanego tygodnia i do przeczytania wkrótce!

P.S. Rzucajcie propozycjami! Co chcielibyście zobaczyć w kolejnych notkach?

13 komentarzy:

  1. Jezuz, ale mi sprawiłaś niespodziankę;) Nie sądziłam, że te dwa są robione z myślą o mnie. Czuję się w takim razie zaszczycona. Tak, serial Dracula całkiem mną zawładnął, nie spodziewałabym się, bo nie jestem serialomaniaczką. Szablon są oczywiście cudowne Ostatni całkiem skradł mi serce<3 Ostatni odcinek był świetny:)
    Spełniłam swój obywatelski obowiązek i zagłosowałam i nominowałam Cię<3
    No to ja Ci życzę w takim razie szybkiego powrotu do zdrowia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że były:) mną może nie aż tak bardzo, ale nie powiem, podoba mi się, i z każdym odcinkiem coraz bardziej mi się podoba (w miarę jak Mina odsuwa się od tego wstrętnego Harkera! XD) cieszę się, że szablony się podobają:)

      Dziękuję w takim razie podwójnie <3

      Usuń
    2. To ja w takim razie dziękuję Ci z całego serca:) Szablony są piękne, ale nie tylko te z Draculą. Te drugie również. Zresztą, pisałam Ci na gg.. Lubię Twoje prace i zawsze mi się podobają:) W ogóle to zastanawiam się, co to za para na dwóch pierwszych. Z jakiegoś serialu? :)
      Hahaha, nie tylko Tobie się to podoba. Harker wkurwił mnie w ostatnim odcinku i już nigdy mu nie wybaczę tego, co zrobił. Niestety. Mina już należy do Greysona:)

      A proszę bardzo:)

      Usuń
  2. Dra...Dra... Dracul!!!!
    O mój Boże! Ty wiesz co ja kocham! Normalnie jak jakiś jasnowidz! Uwielbiam Meyersa w tej roli! Ahhh... *.*
    Ubóstwiam szablon 17, ale 16 jest nieco tajemnicza co do mnie przemawia pod pewnym aspektem ;)
    Czekam na następną twórczość i swojego PDF'a Negatywu...Negatywa... chyba jednak Negatywu...
    Pozdrawiam, nieco dziś nieogarnięta Daily !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablony się podobają:) tak, ja też go w tej roli całkiem lubię^^ właśnie takie było założenie, żeby jeden był nieco mroczniejszy, a drugi jaśniejszy, ale widać, jak mi z tym mrokiem wyszło - jak zawsze, po prostu nie czuję się dobrze w takich klimatach xd

      Negatywu, zdecydowanie;) straciłam mój plik wordowski, który miałam na starym dysku, gdy wymieniono mi go bez mojej wiedzy i zgody, więc muszę go teraz najpierw skopiować z bloga, za co nie mogę się jakoś zabrać -.- ale kiedy tylko znajde trochę wolnego czasu, na pewno to zrobie:)

      Całuję!

      Usuń
  3. Szablony jak zwykle piękne.

    Pobieram jeden z szablonów z Shay Mitchell z poprzedniej notki. Nie jestem pewna, czy będzie on długo wisiał na blogu. hasło: golden retriever

    OdpowiedzUsuń
  4. *_*
    Tak mi się oczy w tym momencie świecą. Powaga.

    Hm, miło by było zobaczyć Lily Collins (ale nie jako Clary!) w pastelowych kolorkach. Albo pamiętam te świetne szablony z Hermioną i Fredem/Georgem. Może zrobiłabyś jeszcze jeden? :)
    Całuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają:)

      Nad Lily Collins pomyślę, to na pewno. Robiłam jakiś szablon z Hermioną i którymś z bliźniaków? o.O zupełnie tego nie pamiętam XD ale nad potterowskimi szablonami też się zastanawiam, tylko nie siedzę w tym za głęboko i zawsze mam problem ze zdjęciami;/

      Całuję!

      Usuń
  5. Błagam :( pomocy! :( może ktoś mi prosto wytłumaczyć jak mogę sobie załatwić szablon bo na żadnej stronie mi nikt nie chce odpowiedzieć a tutaj szablony są świetne i chciałabym sobie zamówi dwa :c ktuś mi pomoże? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie przyjmuję zamówień. Proponuję przejrzeć zakładki z regulaminem na innych stronach szabloniarni lub blogów graficznych, które takowe przyjmują. Całkiem sporo takich innych blogów znajdziesz w mojej zakładce "linki" po lewej stronie.

      Usuń
  6. Piękne szablony! Te oraz w poprzedniej notce. Nie zdążyłam skomentować wcześniej, po przyjeździe ze wsi miałam dużo na głowie. Oczywiście na Twoim blogu z Dorothy byłam i rozdziały przeczytane:)

    Ja to byłabym zadowolona, jakbyś wykonała jakiś szablon z Emmy Eossum :) Z tego co sobie przypominam, to proponowałam Ci tę aktorkę już we wcześniejszych postach. Warto... ma piękne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś z nią zrobić, następną notkę mam już wprawdzie gotową, ale może w szóstce. Prędzej czy później na pewno coś się pojawi, to kwestia czasu xd

      Dziękuję:) rozumiem, oczywiście, i cieszę się, że w takim razie mimo to wpadłaś;) już teraz zapraszam w takim razie na nową notkę zarówno tutaj, jak i u Dorothy:)

      Całuję!

      Usuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.