1.12.2013

1. Something holds me back

Witajcie na pierwszej notce na Goldrushed.
Skąd zmiana z SzaSzy, to mogliście już przeczytać w Tytułem wstępu, nie zamierzam się więc powtarzać. Mogę tylko dodać, że mam nadzieję, że równie dobrze przyjmiecie Goldrushed, co rok temu przyjęliście SzaSzę - to dla mnie naprawdę ważne, w końcu nawet jeśli robię szablony dla siebie, to miłe, kiedy ktoś inny również je docenia.
Zakładki zostaną uzupełnione wkrótce, zwłaszcza te z kredytami - póki co jednak proszę, nie krzyczcie na mnie, że kogoś tam nie ma. Niestety oddaję dzisiaj mój laptop do naprawy i prawdopodobnie nie będę go miała przez najbliższych kilka tygodni, dlatego nie bardzo będę miała jak tego wszystkiego pododawać w najbliższym czasie. Postaram się jednak zrobić to jak najszybciej, gdy tylko dostanę komputer z powrotem.
A na dzisiaj przygotowałam dla Was dwa nagłówki oraz trzy szablony wolne. Indżojcie!

Nagłówki:
 

Szablony:
 
                                      (pobierz)                                                                              (pobierz)


Zanim cokolwiek pobierzecie, zapoznacie się, proszę, z regulaminem. Dodałam już do niego kilka podstawowych punktów.
To wszystko na dzisiaj. Piszcie, co sądzicie o szablonach i nagłówkach. Zamówień przyjmować nie zamierzam, za to chętnie dam się zainspirować. Jeśli ktoś z Was ma jakiś pomysł na szablon - nie wahajcie się pisać. A na razie - całuję!

42 komentarze:

  1. Elle wróciła! Tak się stęskniłam za Twoimi pracami. :D
    Co do szablonów, to numer dwa jest moim ideałem - zamknięty układ, cudo *.* Za to w jedynce świetny jest kształt nagłówka, niepowtarzalny :) Trójka też mi się podoba, ale nie chwyciła za serducho jak pozostałe dwa.
    Pierwszy nagłówek nie w moim stylu, ale za to drugi to wisienka na torcie. :D
    Co to inspiracji - może coś z Igrzyskami Śmierci? Ostatnio jest to popularne, biorąc pod uwagę to, że premiera drugiej części trylogii aktualnie leci w kinach *najlepszy film wszech czasów*. Myślę, że szablonów z Katniss i Peetą (Jennifer Lawrence i Josh Hutherson) nigdy za dużo, no i może by się jakiś znalazł z Isabelle Fuhrman i Alexem Ludwigiem, również z Igrzysk? *nadzieja matką głupich*
    Jak na razie pozdrawiam i czekam na więcej Twoich świetnych prac. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wróciłam :D ja też tęskniłam w sumie za blogowaniem:)

      Tak się zastanawiałam, czy nie za prosty był, ale skoro się podoba, to świetnie. Kształt nagłówka ściągnięty od Misao, tego nie zamierzam ukrywać, zakochałam się w jej tutorialu na poszarpane krawędzie;) nagłówki są w ogóle nie w moim stylu, dlatego tym bardziej mnie cieszy, jeśli coś z nich się podobało.

      Dziękuję za propozycje, na pewno wezmę je poduwagę;)

      Całuję!

      Usuń
  2. Pierwszy szablon to cudo nad cudami *_*

    Szkoda, że nie przyjmujesz zamówień, ale może mogłabyś kiedyś zrobić jakiś szablon z miastami, np. Nowym Jorkiem? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) no niestety zamówień nie, ale nad Nowym Jorkiem się zastanowię - gdybyś chciała coś konkretnego, to napisz, mogę to wziąć pod uwagę, nawet jeśli szablon zostanie wrzucony jako wolny:)

      Usuń
  3. Świetne prace! Bardzo, ale to bardzo zazdroszczę ci talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż jak tak po sobie patrzę, to dochodzę do wniosku, że naprawdę niewiele we mnie talentu;)

      Usuń
  4. Wróciłaś i to z jeszcze większą mocą! :)
    Twoje prace to... cudo po prostu. *_* Inne szabloniarki (nie wiem, jak to się odmienia) się przy Tobie kryją!
    Proponuję może jakiś szablon z Shay Mitchell? ;> Mało ich jest w blogsferze, a jak wchodzę w niektóre blogi, widzę często Shay jako główną bohaterkę. ;>
    Może też coś z Ianem Somelhader? ;)

    Pozdrawiam i czekam na więcej Twoich prac. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że już na stałe;)

      Dziękuję, chociaż nie do końca zgodziłabym się z tą opinią - po moich pracach widać, że się inspiruję, ostatnio choćby Caudire;) dziękuję za propozycje, na pewno wezmę je pod uwagę, zwłaszcza tę z Shay Mitchell - przyznaję, że pomysł mi się bardzo spodobał:)

      Całuję!

      Usuń
  5. Drugi szablon jest cudowny. Skradł mi serce i nie zamierza oddać *_*
    I w dodatku ten pierwszy nagłówek... Cholera, aż się chce tworzyć! :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że się podoba:) zwłaszcza nagłówek, bo one nigdy mi nie wychodzą XD całuję!

      Usuń
  6. Fajnie, że wróciłaś ;) Piękne prace. Moje ulubione to nagłówek nr 2 oraz szablon nr 2 :)
    Jeśli chodzi o propozycję na szablony, to może jakiś ze zwierzętami :) No i też polecam na szablony aktorkę Emmy Rossum, ma bardzo ładne zdjęcia. A z mężczyzn proponuję Johnny Deppa lub Bena Barnesa :)
    Postaram się też zajrzeć na Twoje nowe opowiadanie ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę:) dziękuję, miło mi, że się podobają;)

      Te zwierzęta za mną chodzą i chodzą, więc pewnie w końcu będę musiała coś z nimi uskutecznić XD dziękuję za propozycje i oczywiście zapraszam. Całuję! ;*

      Usuń
  7. Mogę spytać, co zrobić, by jakiś element chował się z boku lub na dole, jak u Ciebie?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz i bardzo chętnie wyjaśnię, tylko nie jestem pewna, czy potrafię XD ja załatwiłam to dwoma zestawami kodów, po pierwsze, na przykład podpis na dole:

      .podpis {position: fixed; bottom: -56px; transition: all 1s ease-out;}
      .podpis:hover {bottom: 0px; transition: all 1s ease-out;}

      Ten pierwszy zestaw odpowiada za umieszczenie gadżetu, w moim przypadku jest on unieruchomiony (fixed) i odpowiednio zsunięty do dołu (w przypadku lewej strony na przykład zamiast bottom trzeba by tam dać left), transition natomiast to czas przejścia. A potem wystarczy dać inną ilość pikseli w .podpis;hover, czyli po najechaniu myszką, i gadżet się wysuwa.

      Mam nadzieję, że to jako tako zrozumiałe:)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo:)
      Właśnie o takie przejścia mi chodziło.
      Pozdrawiam serdecznie;)

      Usuń
  8. Cieszę się, że wróciłaś. Trochę tęskniłam za Szafą, moje cissy graphics powstało trochę później i w pewien sposób rozwijałam się z Tobą. :) Moim faworytem jest drugi szablon. Zdecydowanie najładniejszy. :)
    Chciałabym również zaproponować szablon o zdrowej tematyce - owoce, sport itd. bardzo by mi się taki przydał. :D
    Pozdrawiam ciepło i aby laptop szybko wrócił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę:) tak, rozumiem, co masz na myśli, sama mam podobne skojarzenia, ale cóż, obie idziemy do przodu:) dziękuję, również za propozycję, jest interesująca i na pewno wezmę ją pod uwagę, o ile podołam xd

      Też mam taką nadzieję:) całuję!

      Usuń
  9. No i się doczekałam notki! Szablony, jak zwykle zresztą, bardzo piękne! Cieszę się, że już wróciłaś i będziesz robić grafikę, a także pisać! Bardzo za Tobą tęskniłam, brakowało mi Ciebie w blogosferze.
    Moim faworytem jest drugi nagłówek i pierwszy szablon! I wracaj szybko! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A doczekałaś się XD ja też się bardzo cieszę, bo jednak blogowanie daje mi takiego jakiegoś kopa w tyłek i zmusza do pracy, co jest dla mnie dobre. Szablony też mam na myśli (cieszę się, że się podobają), ale jednak przede wszystkim mój tekst literacki;)

      Postaram się <3

      Usuń
    2. Na pewno. Poza tym, widać w tych szablonach już inną Elle, taką, jakby powiedzmy, pewniejszą:) Widać, że wiesz co robisz i umiesz to poskładać do całości. A o tekście nie wspominając, bo Twój nowy pomysł jest niesamowity.

      W ogóle to, jeśli chodzi pomysł na notkę: szablony wiktoriańskie. Niekoniecznie z "Duma i uprzedzenie", ale po prostu: gorsety, panie w sukniach balowych itp. Szukałam dziś cały dzień takiego i nie znalazłam, a wiem, że inni też na pewno byliby wdzięczni za takie szablony:)
      I jakieś zimowe, świąteczne,
      Tak, wiem, że nie masz lapka, ale sobie w końcu nie zapomniałam dodać to w komentarzu:)

      Usuń
    3. Cieszę się, że tak uważasz, bo naprawdę staram się to wszystko robić z głową:) a jeszcze bardziej mnie cieszy, że SEC przypadło Ci do gustu;)

      Zimowe i świąteczne na pewno będą, jak tylko odzyskam laptopa. Co do wiktoriańskich... sama chętnie zrobiłabym coś w tych klimatach, ale może być problem ze zdjęciami XD ale będę szukać. Całuję! ;*

      Usuń
    4. I to jak:) Chyba już milion razy Ci powtarzałam, że strasznie się cieszę, że już wróciłaś;)

      Wiem, niestety, mało jest takich zdjęć, ale też chętnie Ci pomogę szukać. Nawet na tumblr miałam w archiwum i na weheartit tak samo. Jak znajdę to dam znać;)

      Usuń
  10. Ja osobiście nie przepadam za nagłówkami, dlatego napiszę tylko, że są ładne. :D
    Szablony są rewelacyjne. Widzę wielkie zmiany w twoich pracach. Są lepsze, skromniejsze i jakby doroślejsze. Pierwszy wolny ma bardzo ciekawy styl nagłówka. Fajna kolorystyka. Naprawdę mi się podoba. Drugi jest rewelacyjny! Uwielbiam taki styl szablonów. Wszystko mi się w nim podoba. Według mnie jest najlepszy z całej notki. Trzeci również jest bardzo udany. Fajne rozłożenie gadżetów. Widzę, że notka góruje w fioletowych kolorach. :D
    Ja bym chętnie zobaczyła szablon z Lindsay Hansen w Twoim wykonaniu. :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Bardzo fajna propozycja, nie powiem, na pewno skorzystam, dziękuję:)

      Ja w ogóle nie lubię robić nagłówków, wolę szablony, bo css dużo im daje. I nie umiem w zasadzie. Dlatego uznałam, że to dobry moment, żeby poćwiczyć:)

      Dzięki, nawet nie wiesz, ile dla mnie ta opinia znaczy! Staram się tworzyć teraz bardziej przemyślanie, z głową, i fajnie, jeśli to po moich pracach widać. Nagłówek, jak już gdzieś tam wcześniej wspominałam, z instrukcji Misao, pewnie to jeszcze gdzieś zaznaczę. Cieszę się, że szablony się podobają. Nawet nie starałam się, żeby kolorystycznie tak to wyszło, ale chyba jednak zasugerowałam się trochę kończącą się już porą roku, bo wszystko faktycznie jest takie troche... jesienne;)

      Całuję!

      Usuń
  11. Chyba jestem jako pierwsza, która pobiera szablon od Ciebie z tego bloga ;)
    Pobrałam szablon nr 2, ten który mi się spodobał :)
    Na bloga: http://my-little-world-of-culture.blogspot.com/
    Hasło: golden retriever
    Button Twojego bloga znajdziesz w zakładce "szablony i katalogi"

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) zajmujesz zaszczytne pierwsze miejsce wśród pobierających, co mnie niezmiernie cieszy. Niech szablon służy w takim razie:) całuję! ;*

      Usuń
  12. Piękne! Idealne! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sorbcik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. golden retriever

      Bardzo spodobał mi się szablon 02 i pobieram go na mojego bloga, który jeszcze nie jest aktywny: www.niegodni.blogspot.com Oczywiście zostałaś umieszczona w zakładkach ;) Brak mi słów na jego idealność! Jednak mam z nim pewien problem.

      W którym miejscu wstawić nagłówek, aby był idealnie wpasowany w szablon, tak jak jest to na podglądzie?

      Dziękuję pięknie!

      Usuń
    2. Z tego co pamiętam, w prawej części lewej kolumny, zresztą jak wejdziesz w "układ", to powinnaś tam już mieć gadżet Obraz, do którego wystarczy nagłówek załadować:) bardzo się cieszę, że szablon przypadł do gustu. W razie problemów oczywiście pisz, postaram się pomóc, jak tylko będę mogła;)

      Całuję!

      Usuń
  13. Pobrałam szablon 001, ale wychodzi mi tylko coś takiego: http://50-twarzy-crossa.blogspot.com/ Jak to naprawić?

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dodaj nagłówek w gadżecie obraz w lewej kolumnie, który powinnaś mieć w układzie, zamiast w nagłówku. Czy tylko u mnie nie wyświetlają się tła, bo sprawdzam bloga z badziewnej stacjonarki, odkąd oddałam laptopa do naprawy, czy z nimi też jest problem? Bo jeśli tak, to wina imageshacka, ale będę w stanie ponownie je zahostować dopiero jak dostanę z powrotem mój komputer, niestety; (

      Całuję!

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej poszukuje osoby która wykonałaby dla mnie szablon na bloga wpadł mi w ręce link do twojego bloga i świetna opinia pomogłabyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obecnie nie wykonuję blogów na zamówienie. Zapraszam jednak do składania propozycji, być może wykonam coś z nich jako szablony wolne:)

      Usuń
  16. Zapraszam do uczestnictwa w mojej imprezie świątecznej na http://rockmenowa.blogspot.com/ ,która odbędzie się 27:00 o godzinie 18:00

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobieram szablon 003 na brama_snu.blogspot.com
    Hasło: golden retriever

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne szablony <3. Nagłówki zresztą też. Szczególnie podoba mi się 3 szablon, sama nie wiem czemu. Jest taki... magiczny ;). Co do "inspiracji", to może coś z Emily Rudd. Może na tle lasu lub Hogwartu :P.
    Pozdrawiam i życzę duuużo weny do tworzenia nowych szablonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) cieszę się, że się podobają. Propozycję oczywiście wezmę pod uwagę:)

      Raz jeszcze dziękuję i całuję!

      Usuń
  19. Nareszcie Elle :)
    Nawet sobie nie wyobrażasz, jak bardzo nam Ciebie brakowało :) Wróciłaś w wielkim stylu, szablony są naprawdę świetne. Mam nadzieję, że uda Ci się wytrwać tutaj jak najdłużej i że będziesz nas bardzo długo cieszyć swoimi pacami.
    A co do propozycji, to może coś potterowskiego? Ginny i Draco? Dramionki jakieś? Albo coś w tym stylu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że nie wszyscy o mnie zapomnieli i że ktokolwiek czekał na mój powrót:) też mam taką nadzieję, jestem zresztą w trakcie tworzenia drugiej notki już, także przed świętami jeszcze powinna się ukazać - już teraz zapraszam;)

      To już któraś propozycja potterowska, więc na pewno wezmę to pod uwagę:) całuję!

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam!
    Na wstępie chciałabym powiedzieć, że bardzo podobają mi się Twoje szablony. Są przejrzyste, czytelne i pokazują emocje. Tak jak lubię. Dlatego szkoda, że nie robisz zamówień ;c

    Ale mam dla Ciebie taki zamysł na szablon ;)



    Zdjęcia:
    .http://img.likely.pl/photo/large/20120729/przyjaciolki-likely-pl-a9a15467.jpeg

    http://i.pinger.pl/pgr434/df95588b001933024e2c1dc8/color-crazy-friends-friendship-fun-girl-Favim.com-96881_large.jpg


    http://i.pinger.pl/pgr288/f9669c1000224fb4509c1a1f/beach-boy-crazy-friends-funny-Favim.com-276651_large.jpg

    http://www.jennileeg.com/wp-content/uploads/2013/06/beach-boys-friends-girls-people-favim-com-115901.jpg

    http://chaoticsoulzzz.files.wordpress.com/2011/09/best-friend.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/-Qk_vN2PKRRY/UZ5tTd4SHaI/AAAAAAAAAC4/U7NeBVbaF-E/s1600/%C5%81ukasz+Martinez+i+Daniel+Collins.jpeg


    http://1.bp.blogspot.com/-KQkXQOdjPRI/TqY8jIiwTTI/AAAAAAAAB_4/ujktUDWALQE/s1600/Lily-Collins-1.jpg

    Cytat : ' Nazwiesz mnie głupią, jednak ja dalej wierzę ... '

    Ogólny zamysł:
    Zdjęcia o przyjaźni jako sklejanka wspomnień ze szczęśliwej przeszłości z ukochanymi osobami. Nostalgia, melancholia, samotność - teraz. Kiedyś - przyjaźń, szczęście, euforia. Bolesna strata. Rzeczywistość.


    Nie ukrywam, że gdybyś wykonała coś na wzór tego szablony to chętnie bym go pobrała xd

    W każdym razie, Życzę Ci Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.