22.11.2013

Tytułem wstępu

Przenosiny. Owszem. Dlaczego? Szablonowa szafa była dobra, gdy zaczynałam przygodę z grafiką i jeszcze nie bardzo wiedziałam, jak to ugryźć. Wiele rzeczy mnie tam teraz irytuje - słabe początkowe szablony, brak galerii, na tworzenie której absolutnie nie mam sił, a co za tym idzie kiepska nawigacja, wygasające hostingi, których nie mam czasu uzupełniać, podobnie jak zamówienia, które dawno powinny stać się szablonami wolnymi... Krótko mówiąc, zrobił się tam niezły bajzel. Mogłabym spróbować to ogarnąć, tylko że byłam niemalże pewna, że to nie ma sensu. Teraz tworzę inaczej i ktoś, kto wszedłby na SzaSzę i przejrzał parę starych szablonów, mógłby odnieść mylne wrażenie co do mojego aktualnego stylu.
Teraz zaś preferuję zasadę - mniej, ale bardziej z głową. I tak zamierzam prowadzić Goldrushed - nie na ilość, a na jakość.
Długo też zastanawiałam się, czy nie zmienić nieco formuły dodawania postów i nie dołożyć nieco więcej dodatków - nie tylko same szablony, ale też nagłówki, tutoriale graficzne, stocki, może tekstury, może kody CSS (chociaż co do nich, to akurat mam wrażenie, że na Blogspocie wszystko już było). Na SzaSzy jakoś mi to nie pasowało. A tutaj - zobaczymy. A może akurat wyjdzie.
Pierwsza notka niedługo i już teraz serdecznie na nią zapraszam. Trzymajcie się!

9 komentarzy:

  1. Hej, to czekam na oficjalne otwarcie z nowymi szablonami. Trzymam kciuki i życzę Ci powodzeni z tym blogiem! :)
    Będę jednak tęskniła za Sza-szą:( Bardzo przywiązałam się do Twojego poprzedniego stylu i lubiłam te tradycyjne szablony, które wykonywałaś, ale i te nowe, które teraz robisz są oczywiście równie piękne. Cóż, w końcu się pokazałaś na internetach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nawet nie wiesz, jaka ciężka była dla mnie ta decyzja o opuszczeniu SzaSzy. Ale mam nadzieję, że mi to na dobre wyjdzie i że odzyskam chęć do blogowania;) szablony już raczej tylko takie, w pierwszej notce pewnie będą ze dwa:)

      Usuń
    2. Wierzę w to, bo przecież włożyłaś w Sza-szę kawał dobrej roboty. Co zrobisz z tymi starymi szablonami? Zostawisz je tam, czy przeniesiesz niektóre tutaj? :)
      Cieszę się! <3
      A będzie można zamawiać u Ciebie szablony w tym starym stylu? Czy każdy będzie absolutną nowością? :)

      Usuń
    3. Nie jestem aż tak kreatywna, żeby każdy był zupełnie inny XD po prostu teraz wolę robić szablony w stylu tego głównego, a nie w stylu starych notek na SzaSzy. Zamówień tutaj przyjmować raczej nie będę, ewentualnie jakieś propozycje, ale dla Ciebie czas na zrobienie szablonu, jaki tylko będziesz chciała, zawsze się znajdzie ;p stare szablony zostaną sobie na SzaSzy, nie zamierzam ich usuwać.

      Usuń
    4. Rozumiem:) To fajnie, prosto i ładnie, cieszę się, bo zawsze wolałam coś prostszego niż skomplikowane, dzieła sztuki. Nie? Zero zamówień? Z jednej strony świetnie, bo zawsze będę mogła Ci podrzucić jakiś pomysł związany z notką:) Hahaha, dzięki za ofertę. Nie omieszkam skorzystać, ale póki co, nie zmieniam nigdzie szablonu, no chyba, że na Magię, ale to jeszcze za wcześnie. Wiem,że zawsze mogę na Ciebie liczyć:*
      A co, jeśli hostingi wygasły? Załóżmy ktoś będzie chciał pobrać jeden ze starych? Udostępnisz go tutaj?

      Usuń
    5. Mnie w ogóle ten nieco bardziej minimalistyczny styl teraz bardziej pasuje, chociaż wiem, że i tak zawsze wciskam do grafiki za dużo. Cóż, tu będę to ćwiczyć;)co do zamówień, to może jeszcze zmienię zdanię, póki co jednak nie planuję. No właśnie myślałam o Magii ;p

      Tutaj nie, ale zawsze mogę w razie czego podmienić link tam. Wszystkie pliki do szablonów mam na dysku.

      Usuń
    6. To zresztą widać! Pasuje i dobrze Ci wychodzi:) e tam, mi zawsze podobają się Twoje szablony i zawsze lubię się nimi inspirować, choć wciąż tęsknie za Twoim starym stylem, który tak bardzo polubiłam. Na Magię zbieram obrazki, póki co i mam ich dużo, ale nie wiem, co bym chciała w szablonie mieć. Na razie możesz spać spokojnie;) Jak będę wiedziała, kiedy kończę Zamkową to się odezwę;)

      A to świetnie! W takim razie coś zawsze będę mogła pobrać z tych starszych :)

      Usuń
  2. Czekam na kolejną notatkę i życzę powodzenia z tym blogiem :)

    Zapraszam na mojego nowo założonego bloga z dodatkami i szablonami http://slighthoards.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż za cudnie dobrane kolorki! ;)

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.