23.12.2013

2. Wake up the happiness


Cześć! Jak tam Wasze przygotowania do Wigilii? Ja właśnie skończyłam smażyć pierożki z kapustą i grzybami i mam trochę wolnego, dlatego postanowiłam przysiąść do notki. Oczywiście jest świąteczna - w następnej postaram się zrobić coś z propozycji zostawionych pod poprzednią.
Trochę późno ta świąteczna notka, to fakt, ale wcześniej zupełnie nie miałam do tego siły - może ktoś już czytał na Saving Emerald City, że oddałam laptop do naprawy gniazda zasilania, a dostałam z nowym dyskiem twardym - a ze starego oczywiście nie zdążyłam nic zgrać. Utrata wszystkich poprzednich tekstów, szablonów, materiałów do nich i moich zdjęć trochę mnie zdołowała, ale, jak widać, nie na długo. Ponieważ jednak w związku z tym nie miałam zbyt wiele czasu na szukanie tekstur i świątecznych stocków, praktycznie wszystko z tej notki pochodzi z bloga Carllton oraz ze świątecznej notki na Zaczarowanych szablonach. Również w związku z tym tutaj, na Goldrushed, świątecznego szablonu nie będzie:)
A teraz, nie przedłużając więcej, przejdźmy do tego, co dla Was na dzisiaj przygotowałam.

Nagłówki:
 

Szablony:
 
                                     (pobierz)                                                                                   (pobierz)
 
                                      (pobierz)                                                                                  (pobierz)

Ten pierwszy nagłówek spodobał mi się tak bardzo, że postanowiłam zrobić z niego szablon, ale już ten wyszedł mi niespecjalnie. Zwróćcie też uwagę na drugi szablon - teraz staram się, żeby w notce był przynajmniej jeden z układem otwartym, bo inaczej robiłabym same z zamkniętymi nagłówkami XD
Na dziś to już wszystko. Na koniec chciałam Wam wszystkim, moje drogie, życzyć wszystkiego najlepszego, radosnych świąt Bożego Narodzenia, dużo smacznego jedzonka i udanych prezentów, a przede wszystkim dużo świątecznej, miłej, rodzinnej atmosfery. A także szalonego Sylwestra i Nowego Roku bez bólu głowy, jako że następna notka tutaj raczej dopiero po Nowym Roku (w sobotę wyjeżdżam do Żywca i wracam dopiero drugiego).
Trzymajcie się!
P.S. Dopiero teraz zauważyłam, że pomyliłam numerację przy ostatnim szablonie. Trudno, naprawię to kiedy indziej:)

26 komentarzy:

  1. Ojej, jak się cieszę, że dodałaś notkę! <3
    Moim absolutnym faworytem tej notki jest szablon drugi! Naprawdę bardzo śliczny,z ładnymi kolorami i układem. Chyba na czas świąt wezmę go na Niespokojne, bo jest rudzielec:) Trzeci i czwarty również są piękne, zwłaszcza ten z końmi. Nie ma wątpliwości, że konie absolutnie podbiły moje serce. Dawno nie byłam na żadnym kuligu;( Pierwszy szablon również mi się podoba, ale już nie tak jak drugi. Co do nagłówków, to ten, który użyłaś do szablonu wygląda właśnie lepiej bez CSS. Drugi nagłówek również ładnie wygląda. Nie no, nareszcie czuję dzięki tej notce święta.

    A ja dziś miałam mnóstwo pracy, ale wieczorem wyskoczyłam jeszcze na krótkie zakupy i dziś mam już koniec:)

    Ja Tobie też życzę wszystkiego najlepszego, dużo radości i miłości, a także masę prezentów i smacznego jedzenia, no i oczywiście szampańskiej zabawy w Sylwestra i samych dobrych rzeczy w nadchodzącym roku! <3

    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę:) tak, dwójka też nawet mi się podoba, chociaż graficznie jest strasznie prosta;) częstuj się, jak najbardziej. Haha, no konie, jasne, a wiesz, że ja chyba nigdy na kuligu nie byłam? xD no właśnie też mam wrażenie, że szablon mi z tego nagłówka po prostu nie wyszedł. Miło mi w takim razie:)

      Nie zazdroszczę tych zakupów -.- ja wracając z pracy przejeżdżałam koło centrum handlowego i było tam istne pandemonium XD

      Dziękuję, dziękuję, i również raz jeszcze życzę, żeby ten nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego i niekoniecznie od następnego <3

      Całuję!

      Usuń
    2. To nic, mi się podoba, bo ja gustuję w prostych szablonach i takie właśnie mi się podobają, a ten jest wyjątkowo piękny:) Nie byłaś? Żałuj, naprawdę. I ten wpadający śnieg do ust<3 Niezapomniane przeżycie, zwłaszcza jak wpadniesz do rowy pełnej śniegu:) Polecam, fajnie się potem można rozgrzać przy kaloryferze i gorącej czekoladzie.
      Nie no, szablon jest ładny, podoba się mi, ale jakoś tak nagłówek chyba ładniej wygląda sam;)
      Nie no, zakupy nie były złe, bo ubraniowe, więc ludzi w sklepie było mało:)

      Dziękuję, dziękuję <3

      Usuń
    3. No to miło mi, że się podoba:) nie, nie byłam, widzisz, nic w tym dziwnego, skoro potrafię całe święta przesiedzieć przed komputerem, robiąc szablony xD ja w ogóle nie lubię śniegu i bycia mokrą od śniegu, więc dla mnie to średnia przyjemność, ale Ty powinnaś się wybrać, skoro lubisz ;p

      No dokładnie XD a, no to chociaż tyle. Choć jeżeli w centrum handlowym, to na samej dojazdówce musiało być nieźle zapchane Xd ja wybieram się jutro i mam nadzieję, że wreszcie coś uda mi się kupić;) mam też nadzieję, że i Twoje zakupy były owocne ;p

      <3

      Usuń
  2. Będę pierwsza? O, fejm rośnie. XD
    Nic nie dało się przywrócić z tego dysku? Ja na Twoim miejscu nieźle bym tym pracownikom nawtykała...
    Na szablonach tak świątecznie, a ja wcale nie czuję, jakby jutro była Wigilia... No poza standardowym, sprzątaniem, gotowaniem, szukaniem prezentów i etc. W rzeczywistości to wszystko już mnie dobija.
    Pierwszy nagłówek to cudo, a drugi szablon tez mi się strasznie podoba. I jeszcze 3. *.*
    Wesołych świąt, Elle! Oby wszystkie Twoja postanowienia noworoczne się spełniły, a sam Nowy Rok obfitował w niezapomniane przygody.
    Pozdrawiam!
    http://pomimo-grawitacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, druga to też nieźle, chociaż u mnie to tłoku raczej nie ma;)

      Może i by się dało, ale musiałabym zapłacić jakąś kosmiczną sumę za to, więc dałam spokój. Nawtykałam, a jakże, ale usłyszałam tylko, że to moja wina, że sobie danych nie skopiowałam, bo oni ich zabezpieczać obowiązku nie mieli... -.-

      Ja jakoś te tak mam, z każdym rokiem coraz mniej ;( zwłaszcza że jeszcze dzisiaj byłam w pracy, więc nawet w kuchni niewiele pomagałam, co zazwyczaj bardzo lubię robić. Ale ja tam jednak lubię święta. Czemu dobija?;)

      Dziękuję! Moim faworytem w tej notce również jest ten pierwszy nagłówek:)

      Dziękuję i oczywiście życzę tego samego:) całuję,

      Usuń
  3. Najbardziej podobają mi się szablon drugi oraz trzeci. O pierwszym nie mam zdanie bo nie lubię prac z Azjatami więc moja opinia nie będzie obiektywna. Oba nagłówki piękne, chociaż z przyczyn wymienionych wyżej wolę drugi

    pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w zasadzie tak jak ja, to mój pierwszy i jedyny nagłówek/szablon z Azjatką, po prostu spodobało mi się to zdjęcie, więc musiałam je wykorzystać. Ale cieszę się, że reszta się podobała:)

      Dziękuję i całuję!

      Usuń
  4. Ojej, czy stocki ode mnie? Tak mi się wydaje. Jak miło. <3 Zdecydowanym faworytem jest szablon 6, najładniejszy. Podoba mi się to, że statystyka jest pod nagłówkiem, jeszcze takiego nie widziałam. 4 nagłówek kompletnie mi się nie podoba, jest taki nie w Twoim stylu. Dobra, kończę bo do garów wołają. :D

    Dużo jedzenia, Elle!! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, możliwe;) nie miałam w tym roku zbyt wiele czasu na zorganizowanie sobie stocków we własnym zakresie, dlatego po prostu ściągnęłam to, co znalazłam na Zaczarowanych;) były genialne, tak swoją drogą, za co bardzo dziękuję:) na statystyka to był taki wymysł chwili, ale cieszy mnie, że się podoba xD a drugi nagłówek... to jak i mnie w sumie, robiony tak na szybko. Dziękuję i całuję <3

      Usuń
  5. Błagam, błagam, błagam, błagam! Powiedz jak zrobić taki nagłówek, który wygląda jak taki postrzępiony jak w pierwszym szablonie. Proooszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu. Korzystałam z tego tutoriala http://funkyimg.com/i/DMnX.png ;)
      całuję!

      Usuń
  6. O Rany <3 Pierwsz nagłówek jest śliczny! Ogólnie wszystkie prace są piekne, ale ten nagłówek *.* Cudo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) moim faworytem również jest zdecydowanie ten nagłówek XD tym bardziej cieszę się, że się podoba. Całuję!

      Usuń
  7. golden retriever. Pobrałam szablon 5 na http://niespokojne-dusze.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje szablony w stylu tego: http://3.bp.blogspot.com/-8qGGE_npWPM/UriRUrtWatI/AAAAAAAAC6w/eosX9iQ3UFg/s1600/podgl%C4%85d.png. Więcej takich! D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon się podoba:) postaram się w takim razie robić ich więcej w tym stylu;)

      Usuń
    2. To ja w takim razie życzę duużo weny twórczej!

      Usuń
  9. Ostatnio natrafiłam na dość ładną sesję Ariany Grande tylko nie pamiętam do czego. Ale jeśli poszukasz u wujka Google to na pewno znajdziesz. A patrząc na to jaką techniką je wykonujesz to byłaby chyba dobrą kandydatką do jednego z szablonów lub nagłówków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję:) właśnie ją sobie poguglałam i znalazłam parę zdjęć, z których na pewno zrobię coś fajnego, także propozycja jak najbardziej trafiona;) notkę numer trzy mam już praktycznie gotową, więc pewnie coś z nią znajdzie się w czwórce ;> jeszcze raz dziękuję i całuję!

      Usuń
  10. golden retriever
    Pozwoliłam sobie pobrać szablon: http://goldrushed.deviantart.com/art/3-Flesh-and-bone-415646286 na http://ukartowani.blogspot.com/ Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. golden retriever
    Nie spytałam się, ale pobrałam ten szablon: http://goldrushed.deviantart.com/art/5-All-I-want-for-Christmas-421474743.
    Na http://coffee-to-nie-kawa-coffe-to-imie.blogspot.com/.
    Jest cudowny ♥.
    Ps. Może go czasem odwiedzisz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nazywa się osoba z 2 szablonu?

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.