28.04.2014

11. Intergalactic

Cześć! Dzisiaj przybywam do Was z notką serialową, sponsorowaną przez Miesiąc Tematyczny Katalogu Graficznego. Jak widać, ostatnio nie było mnie trochę na blogu - przeboje w pracy, dzięki którym będę mogła niedługo napisać polską wersję Diabeł ubiera się u Prady, tylko w trochę mniej interesującej branży - przez co musiałam pozmieniać numerację na dA, bo miałam tam już prawie gotową kolejną notkę, której nie skończyłam, bo wtedy ostatecznie nie zdążyłabym z notką serialową. Także wszelkie inne szablony i nagłówki, które miałam dodać, w tym część z propozycji (i obiecany już dawno temu szablon z nagłówka z Taylor Swift), pojawią się gdzieś na początku maja. A póki co, zapraszam na notkę serialową!
Przygotowałam dziś dla Was cztery sygnaturki (moje pierwsze w życiu, absolutna nowość! XD), sześć nagłówków i sześć szablonów. Byłoby więcej, ale nie starczyło mi już czasu ;( Seriale, jakich można się spodziewać, to Arrow, Sherlock i Pretty Little Liars (których nie oglądam) oraz Supernatural, Star-Crossed, The 100, Hart of Dixie, GleeOnce Upon a Time, Grimm i The Carrie Diaries (które oglądam mniej lub bardziej chętnie). Także, nie przedłużając - indżoj!

Sygnatury:




Nagłówki:
 
 
 

Szablony:
 
                                                  (pobierz)                                                                 (pobierz)
 
                                                  (pobierz)                                                                 (pobierz)
 
                                                 (pobierz)                                                                   (pobierz)

Na dzisiaj to już wszystko. Jak się Wam podobało? Oglądacie może te same seriale, a może jakieś inne? Ja osobiście żałuję, że nie zdążyłam zrobić nic z Doktorem i Downton Abbey, no ale to już trudno. I tak wyszło mi sporo prac, biorąc pod uwagę, że niemalże wszystkie były robione wczoraj;)
Zamówień nie przyjmuję. Całuję i do napisania wkrótce!

11 komentarzy:

  1. O, moje kochane seriale na sygnaturze^^ Arrow, Sherlock, Glee :* Mam nadzieje, że kiedyś wykombinujesz jakiś szablon z tymi serialami, mimo iż nie oglądasz.
    Nagłówki i Szablony piękne, choć nie kojarzę nic z serialów, bo wymieniłam jedynie trzy, które oglądałam i oglądałam nadal.
    Moje serducho podbił ostatni nagłówek i szablon :)
    Życzę dalszej wenki na grafikę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Arrow..woww, uwielbiam ten serial . I oczywiście Once upon the time. Fantastycznie wyszedł Ci szablon właśnie z tego serialu. Az żałuję , że nie pisze nic w tych klimatach :)
    Czekam w takim razie na Dawton Abbey.
    a moja propozycja : Piękna i Bestia, podsyłam linki :
    http://images.cwtv.com/images/c/photo-gallery/beauty-and-the-beast/007136107ef.jpg
    http://media.showcase.ca/wp-content/uploads/2013/03/BATB-Cat-eyes-1024x576.jpg
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba ;)
    Oglądałam Once upon the time, Revenge, Hart of Dixie...

    Wysłałam ci maila. Jak nie będziesz miała czasu, trudno. Jakoś sobie poradzę ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Seriale. Wreszcie wyczekana noteczka. Sygnatury są świetne. Najbardziej podoba mi się druga ;*. Nagłówki są prześliczne. Może tak po kolei:
    Pierwszy: Ta jesienna kolorystyka jest zachwycająca <3. Śliczny.
    Drugi: Powierz mi co to za modelka? Nagłówek jest przepiękny. Wszystko mnie w nim zachwyca.
    Trzeci: Brak słów po prostu. Jak ty to robisz?
    Czwarty: Niebieski <3. Taki uroczy. Przepiękny.
    Piąty: Czyżby Pretty Little Liars? Jej, wczoraj skończyłam czytać czwartą część i pędzę po kolejną. Ten nagłówek to mój faworyt z tej notki *-*.
    Szósty: I znowu PLL *-*. Przecudowny. Po prostu genialny.
    Szablony:
    Pierwszy: Jej, zielony xD. Śliczny.
    Drugi: Mój faworyt z szablonów. Nie mogę oderwać wzroku.
    Trzeci: I znowu zielony *-*. Też ładny.
    Czwarty: Tu zachwycił mnie CSS. I kolorki.
    Piąty: Taki śliczny, minimalistyczny. Cudny, jak każdy.
    Szósty: Emily <333. Kocham.
    Podsumowując: wszystko cudne.
    PS. Polecam PSS ;).
    Pozdrawiam
    [http://sleepinrain.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim faworytem jest ten z HOD:) Podoba mi się, bo może dlatego, że znam Wade, no i liczę, że w końcu się zejdą xD Wszystkie szablony ładne i nagłówki też i oczywiście sygnaturki też;) Może w końcu Twoja grafika zmotywuje mnie do obejrzenia kilku seriali, które już miałam oglądać jakiś czas temu. Ale widziałam pierwszy odcinek Star-Crossed, więc jest dobrze.
    Może skuszę się na ostatni szablon, ale póki co, opowiadanie leży, więc na razie się powstrzymać, choć bardzo mi się podoba. Czekam na kolejną notkę!
    Mam nadzieję, że w tym tygodniu szef już sobie podaruje i przestanie Was zamęczać?

    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hart od Dixie <3 Uwielbiam! A szablony śliczne jak wszystkie twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. golden retriever
    pobieram szablony 35 i 38 ona http://pianista-ciego.blogspot.com/ oraz http://brazos-seguros.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Jestem Eff i chciałabym zaprosić na nowy blog graficzny - http://la-seva-princesa.blogspot.com/ :)
    Oraz zapytać o chęć współpracy...?

    Pozdrawiam, Eff. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. A może by tak porozmawiać?
    mina.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. A co mi tam, podrzucę pomysł z serialami... Może by tak: Hannibal, Chcicago PD, Haven, Chicago Fire? ;)

    golden retriver
    Pobieram 16. When it comes to dreams na http://library-of-stories-and-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka :)
    Powracam do ciebie po drugi szablon na nowy blog ;)
    Wiem , że napisałaś , że nie przyjmujesz zamówień, tyle ,że w tobie moja ostatnia nadzieja ! Tym bardziej , że ten co mi zrobiłaś był niesamowity!
    Dobra , do rzeczy ;)
    1. Tematyka? Chciałabym , żeby był w jakiś fioletowych kolorach. Układ otwarty , a zdjęcia:
    1)http://25.media.tumblr.com/8e7c4f1f3a9db1302b94aa53bc19e7b0/tumblr_mm4b2g9vrb1riukrlo1_500.png
    2)http://static.tumblr.com/25821111f6272dba377c51d94aaa673a/kzncb94/n47mt6oab/tumblr_static_s.png
    Adres bloga:http://heavensgate-fanfiction.blogspot.com/
    hasło: Labrador
    Link już wstawiam ;)
    Mam nadzieję , że przyjmiesz moje zamówienie i mnie uratujesz!
    Zamówiłam szablon u takiej dziewczyny i coś jej się z komputerem stało i kazała szukać innej szabloniarni :/ A skoro już robiłaś dla mnie jeden szablon pomyślałam , że mogłabyś też drugi.
    O ile zechcesz :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Terriblecrash, Brillammente, Maudlaisy, Royalites.